Har fått klagomål..

Om att jag är dålig på att uppdatera min blogg? Förstår inte hur det kommer sig? Jag är väl fruktansvärt aktiv här på blogg.se! Eller inte =)

Igår va jag och Martin hos Roger och Linda och käka taco och kolla på täcknade Peter Pan, den var riktigt bra faktaski, hade inte sätt den innan. Krokodilen var roligast=) Sen spela vi Wii, det var dock första gången för mig så jag var inte så duktig, förutom på bowling men det var nog mest nybörjartur=) Det var kul iaf, Lindas vedhuggarstil var cool ;)

Ikväll var Marina här en sväng och snacka lite skit. det var på tiden att vi sågs =)

Och imorn ska jag åka in till Linköping och hälsa på Anna!
Det ska bli kul och se hennes nya lya.
Blir en sväng på stan och kanske en lunch.

Natti


Kommentarer
Postat av: sanna

bra kämpat sofie, fortsättttt ... tänk på att jag behöver ngt å göra om dagarna! ;) Puss bejbsan!

2009-08-18 @ 07:34:58
URL: http://sannawohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0