Grattis Ewe på 20 årsdagen

Nu har jag fått tillbaka min dator som Marinas storebror haft ett tag för att försöka få ordning på och han verkar ha lyckats väldigt bra måste jag säga. Men det är väl lustigt att en laptop som behövas formateras efter bara tre månader? Men jag vet i för sig att det är på grund av den trojanska hästen som dök upp, får sluta porrsurfa helt enkelt, har lärt mig en läxa nu ;)

Igår firade vi ewe´s 20 årsdag med smörgåstårta och vin. Det var trevligt, men det resulterade i att jag glömde säga grattis till henne idag när jag kom upp till henne och det kan jag tycka var väldigt illa av mig med tanke på att det är idag hon fyller egentligen. Förlåt och grattis igen!
Vi har också varit hos Marina ikväll och även där fått smörgåstårta och firat hennes fördelsedag men hon fyller egentligen på tisdag så då ska jag försöka att vara en värdigare vän och komma ihåg och säga grattis på ordinaie födelsdag trots att den redan är firad.
Anna har varit hos mig en stund nu också och myst lite och kollat på halva beck, så nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på andra halvan om jag får för martin för kollar redan på boxning där inne.

GoNatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0