Grattis Marina på 21 årsdagen :D

Bovärden kom och väckte mig halv åtta imorse, han öppna alla ventlier i hela lägenheten och la några svarta bollar bredvid dom som skulle kolla luftfuktigheten. Dom ventilerna hade vi öppna i sommras när vi flytta in när det var så varmt ute och det funka bra, det vart svalt men man vill väl inte ha dom öppna nu, men bovärden sa att dom var tvugna att stå öppna i två månader nu men att om det kom nån mer minuschock ute så skulle vi få stänga dom under natten. Va är det för påhitt egentligen, tvinga oss och ha dom öppna nu mitt i vinter, kommer ju få sova i långkallsonger eller nåt.

I vilket fall som helst var det ju bara att han kom så tidigt så jag inte sov bort hela förmiddagen. Så jag kom upp och gjorde matlåda och städa och greja sen skulle jag ha varit ledig idag egentligen men fick jobba 13-17. Men man tar alla tider man får med nöje. Än så länge klarar man sig ju på 50% men det gör man ju inte hela livet. Men samtidigt så känner man inte för att söka fler jobb när man trivs så bra. Det blir skönt sen när vi får en chef så man vet lite mer säkert hur saker och ting kommer att bli.

Bilder från festen med CO




Kommentarer
Postat av: Kimpi Limpi

Åhh de svarta "stenarna" är radonmätare. Man kollar så att radonhalten inte är för hög:)

2009-02-11 @ 00:13:46
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0