Grattis på Alla Hjärtans Dag

Men Anna trodde inte att man säger så, Grattis På Alla Hjärtans Dag, men vad skulle man annars säga?

Igår blev det lite tjejkväll hos Ewe med vin och mycket prat. Det behövdes, men jag höll på att bli lite lyset för att jag inte hade ätit nåt men jag stilla mig själv med lite nudlar så var det lugnt igen.

Idag har jag suttit och mest tyckt synd om mig sjäv för att jag har varit själv hemma hela dagen på alla hjärtans dag.
Martin åkte iväg imorse till Borensberg för att måla, men han kom precis hem med blommor och stort leende på läpparna så nu är jag glad igen. Han är så rolig med för han plinga på när han kom så jag trodde ju inte att det var han, så det blev en liten överaskning när han stod där med blommor när jag öppna. Puss på dig!

Ikväll är vi bjudna till Sandra och Per på lite käk och melodifesivalen och förhoppningsvis lite kortspel som vanligt.

Trevlig kväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0