Lugnt igen

Snacka om att det har varit fullt upp nu sen öppningen, vi har jobbar dygnet runt i stort sätt känns det som.
Men det har inte bara varit jobbigt utan det har varit jävligt roligt också. Det har vart så sjukt mycket folk också.
Jag skulle egentligen har gått på mitt schema från och med idag som är 20 timmar i veckan, men jimmie (arbetsledaren) ringde imorse och gav mig heltid denna vecka också, och det tackar man inte nej till.

Jag är nyfiken på hur det går med ersättningen av butikschef till Clas Ohlson i Motala. Det  skulle vara större chans för oss på deltid att få fördelar om dagens arbetsledare blev butikschef för då skulle i tur vice arbetsledare bli riktigt arbetsledare och då skulle det finnas en heltidstjänst över, och dom timmarna måste ju ta vägen nånstans, det vore väl perfekt att dela upp dom oss tre på deltid, jag skulle bli glad iaf! Men detta är ju bara spekulationer, men dom känns realistiska, inte sant?!
Men Men vi får väl se hur det går, det kan lika gärna bli nån utifrån som blir butikschef. Men då kommer inte jag att få gå upp timmar och man kan ju inte klara sig på en deltid rästen av livet tyvär.
Det är bara vänta och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0