Marina är Knäpp!

Jobbat dagen lång, så hann jag bara hem och käka med martin, sen åkte han iväg på innebany och när han kommer hem så lär jag nog sova. Vi möts i dörren i strort sätt.
Ne så illa är det egentligen inte, men det känns så ibland när jag har så mycket stängningar på jobbet och han har sina träningar på kvällarna.
Imorn börjar jag sju för första gången på två veckor, har börjat mellan tio och ett varje dag nästan sen öppningen, så det blir kämpit att ta sig upp imorn.

För övrigt är det lite jobbit att Ewe och Krille kan se in i vårat hem. Vi kan inte "mysa" i soffan, jag kan inte pilla mig i näsan om jag vill utan att va rädd för att dom ska se allt man gör. Och jag hatar att ha nerdraget.
Men å andra sidan kan jag se allt som Marina och Tom gör :D
Frågan är när Anna ska flytta hit också, hon fattas. Men jag har en känsla av att hon aldrig skulle ta en lägenhet här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0