Marina

Imorse var jag uppe med tuppen, eller ja nästan, vid åtta. Och det första jag fick göra var att dammsuga hallen för att jag trampa på en glasbit. Det var visst någon, jag nämner inga namn (Martin) som hade sönder våran nya kaffebryggare som jag fick i julklapp av pappa. Han gjorde det säkert med flit för att han skulle få ta fram sin igen som han fick av sin farmor och farfar, för det var inte helt lätt att lyckas få honom att stoppa undan den i garderoben, men nu har den ju kommit fram igen, och det fanns säkert en planering till att det skulle sluta såhär :D

Idag har jag jobbat. Det var faktiskt riktigt kul men det var dåligt med folk tycker jag för att va lönelördag iaf.
Igår bestämdes det att jag och Marina skulle till Lyckan ikväll och ta en sväng om. Men idag planerades också att hon skulle gå till systemet när jag jobba så vi kunde ta oss några glas innan vi gav oss iväg till lyckan. Men när väl Marina behaga att ta sig till systemet så var det redan stängt. Så nu har vi jagat vin ett tag, det vart Emma och min mamma som fick ställa upp för laget liksom. Så nu har vi så vi klarar oss.

Så nu är det dags för henne att komma ut ur duschen så vi kan börja pimpla.

Justja, Lycka Till till Martin med som är i Götet och tävlar. Skynda dig hem, jag gillar inte att sova själv i lägenheten. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0