Utan snön hade det varit vår idag

Det var trevligt igår hos Sandra och Per, det blev senare på kvällen att vi gick upp till Ewa och Tony där storebror också var, då fick man äntligen umgås lite med honom också, har träffat honom två tre gånger eller nåt sen i november eftersom han aldrig behagar att hålla sig i Svergie. Om han inte är i Norge och jobbar så är han i Thailand i en månad, sen hinner han bara hem och packa om väskan så åker han och jobbar igen, och nu kom han hem i lördags och så åker han och våran lillebror till Spanien på tisdag, sen till Norge sen kommer han faktiskt hem och firar min 20 årsdag men sen åker han till Prag och sen Norge och jobbar, jag kan bara konstatera att jag kommer se honom när jag fyller och sen nästa gång i sommar.

Nu på vintern så är det underbart att solen lyser rätt in i vårat vardagsrum största delen av dagen med tanke på att alla ventlier är öppna och att det då blir korsdrag i hela lägeneheten, men jag kommer väl inte vara lika glad för den stekande solen i sommar sen.
Det vart riktiga vårkänslor idag i alla fall när man tittade ut så jag åkte till morfars där hela tjocka släkten var och grilla korv.

Ikväll har vi besök, jag och Martin. Min systerson, Anton är här.
Vi ska skämma bort honom rijält nu. Så nu har jag icke tid mer.
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0