Tisdag

Igår hade vi Anton på dagen eftersom han hade sovit över, sen börja jag jobba kl 15 till 18, när vi stängde kändes det som att kl var ett och att det var dags och gå på lunch eller nåt för att man precis hade börjat jobba i stort sätt. När jag kom hem hade Martin gjort mat så det stod tacos klart på bordet. Mycket glad överaskning. Puss på´n!

Jag kan inte sluta tänka på mina bröder som sitter i mormor och morfars hus i Spanien just nu med säkert varsin iskall öl i handen. Visserligen är klockan efter nio nu så dom har nog gått över till grogg vi dethär laget.
Det hade vart nåt altså, istället för enbart minusgrader. Men jag är glad för deras skull, eller för lillebrors iaf, den andra är ju aldrig i Sverige så han kunde gött stannat hemma tycker jag :D
Men å andra sidan har jag hans bil när dom är iväg och det är inte helt fel.

Jag läste i Annas blogg(menas altså att jag läser Annas blogg nu) att hon har köpt födelsedagspresent åt mig idag, jag är nyfiken på vad hon kan ha hittat på.

Imorrn är jag "ledig". personalmöte mellan 07.00-10.00. Men det är ganska skönt så man vet att man kommer upp och gör nåt vättigt med dagen. Tänkte kolla med Anna om hon vill gå på stan en sväng, har lite presenter jag måste köpa till pappa, Helen, mormor och morfar. Mycket födelsedagar i februari vill jag lova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0