Sofie-Classe

Jag tycker att det är himla gulligt att min morfar har börjar kalla mig för Classe sen jag började på Clas Ohlson.
Men jag känner mig faktiskt som en Classe :D
Jobbat en hel dag till iaf och nu börjar det verkligen likna en butik må jag säga. Det börjar bli nervöst inför öppningen, mycket kunder räknar jag med och mycket att göra, kaos helt enkelt men det är då jag mår som bäst.
Det är bara imorgon kvar att fixa till det sista sen har vi repetion på kassautbildningen på onsdag sen slås dörrarna upp och jag hoppas att det är många som kommer att hänga på låset.

Jag har äntligen fått mitt efterlängtade smink idag med. Det var snabba ryck, av Mary Key, det var ju i november vi där på party. Men vi fick ju ett läppglans som förlåt för att vi fick vänta så länge, så dom är förlåtna.

OCH IDAG HAR JAG OCH MARTIN KÖPT EN SOFFA!
En stor fluffig hörnsoffa som var som gjord för att vi skulle köpa den. Jag satt igår hos marina med henne Ewe och titta på soffor och sängar men det var mest fantasier för det var inte direkt i min prisklass riktigt. Sen ringde Martin på jobbet förut och hade hittat en soffa i jysk katalogen, en stor fluffig ursnygg sak, ordinarie pris 9000, nu 5500, det var bara slå till direkt och det gjorde vi.
Sen hade vi min svärmor och svärfar på fika, trevligt, men jag var inte allt för social. Jag hade fullt upp med att ringa runt och berätta om vårt perfekta kap.

Nu har jag gjort mitt för idag.
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0