Det är fortfarande min födelsedag

Och den har varit riktigt bra trots att jag har jobbat hela dagen. Den börja skitbra när Martin sjöng för mig imorse med frukost på sängen och allt och sluta nästan ännu bättre när jag läste Annas inlägg. Hon är underbar, en stor puss och en stor kram till henne!
Det har varit en bra dag på jobbet också och det var jätte mysigt hos pappa ikväll med kinamat och grejer.
Sen gick jag upp till Marina en sväng och prata lite med henne och Anna. Men Ewe har jag inte träffat idag och det känns inte lika bra men henne tänker jag hälsa på imornkväll, har inte träffat kvinnan på väldigt länge nu, föör länge. Hon har ju haft magsjuka och grejer och då brukar jag hålla mig långt borta, är så nojig ibland att jag inte ens kan prata i telefon med nån med magsjuka =)

Det känns lite träligt att jag har jobbat bort  hela födelsedagen, men det stora kalaset med vänner och släkt blir ju på lördag så det gör inte så mycket ändå.
Sängen nästa. Puss och Godnatt

Kommentarer
Postat av: Zanna

Grattis på dig i efterskott...

Theo och jag dyker nog inte upp vi är sjuka:( Men hoppas de blir bra på lördag..

2009-03-12 @ 13:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0