God kväll

Gårdagen vart kanon, Anna var så himla gullig som bjöd på god mat och vin. Det var kul att samlas alla och bara umgås, det händer allt för sällan, det får vi ändra på. Nenne kunde ju inte komma igår, då har vi en anledning till att samla alla snart igen, så hon kan komma med.
Det var riktigt trevligt iaf, jag gick hem när kvällen fortfarande var på topp, altså när resten (alla utom jag och Marina) åkte in till stan för utgång. Jag kände inte alls för det igår, plus att det brukar vara så att förfesten är roligast sen kommer man bort från varandra när man kommer ut.

Idag har det vart full fart hela dagen, skruvat isär gamla sängen så kom pappa  och Helen och hämta den. Sen var det bara att börja skruva ihop allt det nya och det har tagit i stor sätt hela dagen. Vi börja med att ta varsitt nattduksbord och körde tävligt, jag vann! Asbra var jag =) Visserligen sprang Martin ner i tvättstugan några gånger också, så då fick jag mig ju lite försprång =)
Resultaten vart riktigt bra iaf, det är bara själva madrasserna som saknas, men dom kommer förhoppningsvis på tisdag, så det blir två nätter på soffan nu, hoppas jag, det kan också bli nio nätter =)

Jag somnar nog rätt snart med tanke på att Martin kollar på hockey och jag hatar hockey. Men jag sätter mig ju gärna inte på golvet i sovrummet.

-Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0