Ledig idag

Såå skönt att sängarna har kommit idag, jag var riktigt orolig att dom skulle komma nästa tisdag. Det har vart nog med dom här två nätterna på soffan. Sovrummet är klart med, till och med hyllan är uppe, det fixa  jag, mamma och Marina igårkväll. Det vart skitbra tycker. Nu väntar jag bara på att Martin ska sluta kl ett så att min kusin kan komma och hämta oss så ska vi fixa släp och åka hämta dom härligheterna =)

För övrig idag så har jag bara slappat, städat lite och hängt ut sängkläderna på balkongen, det är nästan att det blåser bort.

Imorn är det första april med, då ska jag  lura ut nåt riktigt lurigt så jag kan lurifaxa nån =) Men roligast brukar vara att läsa vad dom skriver för töntigt i motala tidning.
Så fyller en gammal vän 20 också, vi var bästa vänner i många är när vi var små men tappat kontakten nästan helt. Men jag ska försöka få tag på hennes nummer så jag kan skriva grattis iaf =)


-hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0