Liten fundering på att sluta röka

Det är det bästa med att vara sjuk, att jag inte röker någonting. Har inte tagit ett bloss sen i söndags. Det känns lite som att jag lika gärna kan sluta då. Men frågan är om jag är tillräckligt motiverad? Jag tror nästan inte det, och då är det redan kört från början. Plus att den stora nackdelen är att alla skulle tro att jag va gravid om jag sluta röka, för det är vad jag har sagt när familjen och släkten har frågat när jag ska sluta.-när jag blir gravid, och då ska jag inte börja igen!
Men nu är det ju inte så det ligger till. Och det är nog bara inse att det är inte förns jag blir gravid som jag kommer vara tillräckligt stark att sluta. Sorgligt men sant. Svaga människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0