Lördag

Äntligen kommit igång och jobbat igen, jag har nästan krypit på väggarna i veckan när jag har vart sjuk men nu har jag jobbat hela dagen igår och idag, skönt att komma igång igen.
Igårkväll var jag och Marina på mc donalds sen åkte jag bara hem och tog en lång varm dusch och på med pyjamasen och en stor filt och Ben and Jerrys och så lets dance på det, underbart. Men jag somna så jag missa vem som åkte ut. Så vakna jag fyra imorse och vart väldigt nyfiken så jag väckte Martin för att ta reda på svaret och efter mycket om och men så fick jag fram det också =)

Nu har jag och Martin precis vart hos pappa och Helen och fikat, nu sitter vi hos storebror och ska skjutsa honom på födelsedagskalas, sen blir det tacos hos Dennis och Lisa och sedan bio på det, män som hatar kvinnor. Det blir nog en kanonkväll, var egentligen sugen på att grilla men insåg tillslut att det faktiskt inte är lika skönt ute när solen har gått ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0