Måndag

Jobbat idag och mallat in nyheter på min avdelning från nya katalogen som kommer nästa vecka. Det är kul när det händer lite, och lite stress på jobbet brukar jag må bra av.
Sen kom Anna och hämta mig när jag slutade, hon hade med sig något väldigt gulligt, Lasse. Jag blev kär som alla andra som har träffat honom antar jag. Marina kom också en sväng sen gick vi och sola och sedan till ica och köpte lite gött till kvällen. Anna är fortfarande kvar och det har blivit mycket allmänt svammel som vanligt ;D
Imorn är vi både Anna och jag lediga så då blir det en runda på stan.
Och Martin är på poker och vinner lite pengar, men han borde också dyka upp snart.
Och Ewe har magsjuka så det knapras mängder med vitpepparkorn också.
-Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0