Måndag

Lördagen blev kanon med dom planerna vi hade för kvällen, bion var också jätte bra, men den var grotesk så jag gömde mig bakom min halsduk ett antal gånger. Efter bion gick vi till Lyckan en sväng och där var det fart påt. Vi satt och hade väldigt roligt åt hur alla fulla människor betädde sig =)
Sen gick jag och Martin våra 20 meter hem och la oss.

Igår var jag hos mamma hela eftermiddagen fika och prata skit.
Sen åkte Martin och jag och köpte lite käk och så hem och zappa mellan Beck, Sanningens ögonblick och I hennes skor.

Nu ska jag göra iordning mig och åka och jobba.
Först ska jag upp med panodil till Marina som är sjuk och jag tycker väldigt synd om henne eftersom hennes sambo är på intensivutbildning denna vecka och inte kan göra det. För jag vet av egna erfarenheter att man tycker väldigt synd om sig själv när man ligger med hög feber och ont i halsen, och finns det då ingen kan ta hand om än och hjälpa till och tycka synd om än lite extra så blir allt väldigt mycket värre och man känner sig ensam och övergiven, (eller jag är så dramatisk när ja är sjuk iaf och det tror jag att dom flesta andra är också).
Och så ska vi se till Marina inte känner sig =)
Krya på dig stumpan!


Kommentarer
Postat av: marina

du är så himla gullig gumman <3

tack för att du bryr dig, uppskattas verkligen:D

puss!

2009-03-23 @ 13:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0