Onsdag

Jag är ju helt jävla otrolig! Idag när jag hade lunch skulle jag ta fram min mobil men hitta den inte så jag ringde till den från jobbtelefonen och då svarar polisen? Jag vart ju lagom förvånad men hon sa att jag hade tappat den på buss 302. Antadligen påväg till jobbet imorse då. Men det är ju bara två veckor sen som jag tappa den på stan och dagen efter fick hämta den av en taxichaufför. Jag menar nu får det väl vara bra. Skärpning!
Det roliga är att dom vart så misstänksamma också för jag fråga polisen om min mamma fick hämta ut mobilen, ja sa hon, vad heter hon då? Marie Persson svara ja och sedan ringde till mamma för att se om hon hade tid att hämta ut den, och det kunde hon men hon fråga mig om jag hade sagt rätt efternamn. Nej jävlar tänkte jag och fick ringa polisen och säga att ojdå jag sa visst fel efternamn på min mamma, Lagerbäck efter hon, hon har nyligen bytt. Hon sa bara okej, vi får nog ta legitimation på henne när hon kommer. Haha men jag klandrar henne inte, i vanliga fall kanske man inte säger fel efternamn på sin mamma =)

Efter jobbet idag vart det maxi med mamma och syster. Sen hem för att sola med Marina idag igen.
Jag har bränt mig i ansiktet, det är inte skönt.
Nu ska jag slappa för mig själv för Martin är på innebandyträning.
-God Natt

Kommentarer
Postat av: marina

Puss!

2009-03-04 @ 21:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0