Söndag

Festen igår vart kanon! Mycket folk, mycktet skratt och det möblerades till och med om i vardagsrummet för att göra utrumme för dansgolv. Alla kom på samma gång, dom hade tydligen träffats i lekparken innan och så stod det 30 pers utanför dörren sjöng ja må hon leva. Det var släkten på mammas sida, tjejerna och svärmor och svärfar. Kunde inte bli bättre. Martin var så jävla nöjd när han hade kunnat hålla den hemligheten så länge att dom skulle ses allihoppa innan och komma ihop. För han brukar inte va en höjdare på att hålla sånna hemlisar. Och presenterna är jag skitnöjd med altså, alla hade gått ihop på present med så jag fick som jag önska med ett presentkort på ikea så vi kan köpa säng. Presentkortet vart på 2800 plus att jag har fått 1000 av pappa så det kommer att räcka långt, det är inte mycket vi kommer behöva betala själva. Så fick jag en digital fotoram med fjärrkontroll och av Anna fick jag ett tomas sabo armband,perfekt med tanke på att jag har vart så avundsjuk på hennes=) Av Marina och Ewe fick jag vin och ett inramat kollage med masser bilder på alla oss tjejer, skitmysigt verkligen. Av Emma fick jag presentkort på Kicks och ett hemmagjort grattiskort, det var ursnyggt =) Så fick jag lite mer smått gott som blommor och sånt. Jag är helnöjd med allt iaf!
Här kommer bilder

mamma och svärfar
Brorsan var så rolig i taxin påväg in till stan, han lekte reseledare och visade oss runt i motala och berättade om dess historia, haha.

Kommentarer
Postat av: Zanna

Grattis återigen, tyvärr mådde inte Theo på topp så vi kunde ju inte.. Hoppas du hade en toppen kväll...<3<3<3

2009-03-15 @ 16:07:39
URL: http://mammazanna.blogg.se/
Postat av: elin

tack för en väldigt trevlig fest!

2009-03-15 @ 16:41:04
URL: http://whisperinthenight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0