Tisdag

Det är mycket bättre i halsen men är istället genomförkyld. Men jag har varit och jobbat några timmar idag iaf för det är två till som är sjuka så jag var tvungen att gå och jobba några timmar så att dom andra kunde få sina luncher och så.
Imorn vet jag inte riktigt hur jag ska göra, näsan bara rinnar och när jag nyser står det som en fontän i stort sätt =) Så det känns inte helt fräsht att hjälpa kunder och så. Men jag hade ju karensdag igår, men jag tror nästan att det blir en karensdag till imorgon eftersom jag var och jobba idag. Vill ju inte förlora hur mycket pengar som helst för en förkylning.


Kommentarer
Postat av: emhoe

Ne, det vore dumt att göra det bara för en förkylnings skull ;) krya på dig!

2009-03-18 @ 04:00:06
URL: http://emhoethekiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0