Tjoho

Här är jag igen.
Fan va vi handla på Ikea, nu är det bara resårbottnarna och bäddmadrassen som saknas, det sägs att det brukar vara bra att ha det =) På tisdag kommer det iaf, och då jävlar ska här börjas skruvas och byggas till ett nytt sovrum!

Igår jobba jag hela dagen och sen åkte vi till svärmor och svärfar och åt våfflor.
Idag har jag också jobbat hela dagen, och snart kommer mamma och lillebror med ett strykbräde och en hålslagare. Så vi får upp våra nya gardiner och göra hål i alla papper som ska in i pärmar.

Så ser min kväll ut!
--> Bye¨

Kommentarer
Postat av: anna

håla papper och sätta in i pärmar, det kommer bli den coolaste kvällen ever!

2009-03-26 @ 19:46:35
URL: http://annalinnhellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0