Torsdag

Jobbat 7-17 idag, alltid lika nervös att försova mig när jag börjar så tidigt eftersom jag inte gör det så ofta. Förra veckan var det Ewe som fick ringa halv sex på morgon för att se om jag var vaken och imorse var det Marina, men hon hann faktsikt inte att ringa innan jag skrev sms att jag redan var vaken =)
Efter jobbet åkte jag ner till morsan och gjorde smörgåstårtor med henne och lillebror, vi tog lite roliga kort men jag lova lillebror att inte lägga upp dom, så jag tror nog att jag håller det. Sen kom Jennifer och Viktor till mamma, då åkte jag och Jennifer och sola. Gött var det!=)

Imorn ska jag till farmor och äta frukost för att hon inte hann och fira mig i onsdags. Det blir mysigt =)
Sen till mamma igen och garnera smörgåstårtorna. Det blir bra!
Skönt och va ledig fredag, lördag, söndag i alla fall.

Just ja, när jag kom hem förut hade jag fått en betalningspåminnelse från Telia, hmm tänkte jag, det här kan inte stämma, jag har alltid stenkoll på våra räkningar. Så jag titta i pärmen om jag hade betalat den och det hade jag men jag hade ju betalat den som skulle va betald i slutet av denna månad, 31 mars. OCH under den jävel låg räkningen jag egentligen skulle ha betalat, senast den 27 februari. Så helt slarvig var jag inte, bara allmänt klumpig. Men det blir ju bra nu när lönen kommer, då behöver jag inte betala nån mobilräkning.

Martin kom precis hem från pokern med, så nu går vi och lägger oss.
Puss och Godnatt

Kommentarer
Postat av: Zanna

Tack så mkt, vi kommer om vi mår som vi gör idag..

Inlägget jag skrev är bara en sanning som ingen kan förstå men som jag själv måste ta tag i.. De är svårt att förklara för anhöriga därav dig.. Inget illa menat men jag tror du kommer förstå i framtiden..

2009-03-13 @ 08:59:23
URL: http://mammazanna.blogg.se/
Postat av: emhoe

svar: det var så lite så, ja jag förstår att du är nyfiken, haha ;)

2009-03-13 @ 16:27:31
URL: http://emhoethekiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0