Torsdag

Mår mycket bättre idag. Och med det har jag verkligen tagit vara på den här dagen. Gick upp tidigt imorse och duscha och sen åkte till ubbes och åt frukost med min storebror, vidare ut till Ewa för förmiddagskaffe, sen lunch på stan med storebror och kusinen, sedan eftermiddagskaffe hos storebror. Sen till gamla jobbet där jag hämta Marina och nu hemma och väntar på Marina som ska upp och prata lite.
Efter att ha skrivit dethär så känns det som att jag har ätit och druckit hela dagen men riktigt så har det inte varit =)

Men det känns bra att ha gjort nåt iaf efter att ha legat sjuk hela veckan och imorrn ska jag jobba 7.00-18.15, det ska faktiskt bli riktigt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0