Torsdag

Våra bästa år måste vara den mesigaste serien som finns, jag blir alltid lika irriterad när jag tittar på det för att dom är så dåliga skådespelare och för att dom pratar med sig själva hela tiden. Men ändå kan jag inte låta bli att titta på det när jag kan vilket kanske är två gånger i månaden, men det räcker gott och väl för att hänga med i serien. Samma händelse varar ju i ett halv år eller. Usch!

Ledig idag iaf, lyssnar på en ylande hund som bor snett nedanför, han är antadligen lämnad ensam. Stackarn.
Jag har försökt att vara lite duktig idag med och resant ut båda garderoberna, det blev skitbra, mycket att slänga bara men det är skönt att bli av med skiten. Nu är det bara garderoben i hallen kvar men den måste Martin hjälpa till med för i den är det bara hans grejer, bara spraybukar och pennor och tavelgrejer och det törs inte jag rensa själv, då slänger jag säkert saker som han egentligen vill ha kvar.

Ikväll ska vi till mamma och baka, eller jag och mamma ska baka och Martin och Tompa ska kolla på hockey.
Jag och Marina sa igår att vi skulle sola idag med, men det vill nog inte min näsa och mina kinder, jag har bränt mig en aning altså. Men jag får skylla mig själv.

Ta en dusch och vänta på att mannen kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0