Söndag

Jobbat mesta delen av helgen, riktigt kämpit i fredags, 7.00-18.15 följt av 10.00-15.00 på lördagen.
Martin skulle ha jobbat på med eller utan i fredags natt och jag vet hur dåligt jag sover när jag är själv så jag ringde till min pappa och fråga om jag fick komma och sova hos dom. Så jag packa min väska med min rosa flanellpyjamas med röda hjärtan och tandborste och allt man behöver för övernattning så åkte jag dit när jag sluta fredags och åt mat och drack lite vin. Så vart Martin dålig och skulle inte jobba på natten längre och då ville jag hem istället och pappa vart jätte ledsen när hans lilla flicka åkte hem igen.
Igår var det jobb som sagt och kvällen spenderades med Marina, hur mysigt som helst. Vi började med att åka till Oleary´s för lite mat sen åkte vi ut på en skräckfilmsväg mot Marinas mamma och drack kaffe och snacka skit. Sen åkte vi vidare till Nenne och umgicks lite med henne, avslutningsvis åkte vi hem till mig en sväng och prata framtid, typ att flytta till hus och grejer, inte med varandra dock. Det var en skitbra kväll iaf!

Idag låg jag och Martin lite för länge i sängen men det var skönt att slappa lite. Vart hos mamma på eftermiddagen och solat med Marina nu ikväll.

Nu blir det Wipeout och Sanningens ögonblick.
Imorrn kommer Anna tror jag, med hunden. Hoppas det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0