Grundlurad av en bedragare

Det ringde en jävla schomme/bedragare förut och sa att han bara skulle informera om att från och med nu sänker vi eran el med 30 procent för att vi börjar med miljöel, så vi ringer bara runt för att informera er om detta. Skitbra sa jag och trodde att vi skulle lägga på där. Men så sa han att elen stod på Martin men att han antog att jag var hans sambo och fråga om jag fick gå i god för honom, ja sa jag. Så ville han ha lite siffror från våran nyaste faktura för att kunnde starta igång detta. Och dum som jag är så gav jag honom det. Sen helt plötsligt säger han att han ska ställa några frågor i en minut, och så starta han sin jävla bandspelare och säger: härmed  intygar du att du byter abonnemang från vattenfall till DinEl. Och jag min dumma jävel igen säger Ja. Men jag fatta ju inte vad han mena, han sa ju att han var från vattenfall och bara ringde runt och infromera om detta, så jag bara sa Ja och ville lägga på.
Men Martin informera mig sen om att schommen/bedragaren behövde dom där siffrorna från fakturan när han ringer till vattenfall och låtsas att han är Martin Rehnström och säger att han vill säga upp sitt abonnemang med vattenfall för att han byter till DinEl istället.
Men det har ju inte jag sagt, han lura mig totalt. Jag trodde att han var från vattenfall, han sa ju att han var det! FAN!

Imorn är jag ledig, då har jag valt att gå upp kl kvart över sju när Martin går upp för att mamma ska hämta mig när hon skjutsar lillebror till skolan. Fråga mig inte varför, för jag vet att jag kommer hata mig själv när klockan ringer imorn. Men meningen är att jag ska hinna mycket när jag är ledig, fånigt va?!! haha.

-Hej

Kommentarer
Postat av: emhoe

Men så kan man fan inte göra, det är ju tjänstefel....

2009-05-25 @ 23:25:27
URL: http://emhoethekiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0