Hemma från Spanien!

Nu är vi hemma från Spanien, det har varit helt underbart. Vi har haft jättefint väder iaf fyra dagar som har spenderats på stranden i 30 grader varmt, sen har de varit mulet två dagar men det har varit  rätt skönt faktiskt. Vi har också hunnit med tre marknader många restauranger och endel barer.
Jag har också läst en hel bok för första gången i mitt liv, så stolt är jag :D
Strörsta skandalen under vår resa var blottaren på bodegan. Vi var på en bodega och skulle köpa vin, när jag sträckte fram dunken till säljaren  för att han skulle hälla upp vinet så drog han upp tröjan och där fanns nåt som jag absolut inte ville se, han hade också dragit ner byxerna så att hela paketet skulle synas så jag skriker rätt ut och min första tanke är att han ska våldta oss. Anna såg inte nånting för att hon stod med ryggen emot och när jag skrev så släppte han tröjan, men Anna vart därimot livrädd för mig som skriker rätt ut till en vilt främmande människa som dessutom är pojke i stort sätt, max 15 år. Hon trodde att jag fick ett psykbryt eller nåt och vart jätte arg på mig för att jag betädde mig illa, haha. Det sluta iaf med att jag bara gav Anna min plånbok och gick ut därifrån. När jag stod där ute och kom jag på att min första tanke var ju att han skulle våldta oss och så lämnar jag Anna med dendär blottarn, vilken jävla kompis man är då, jag sprang till dörröppningen för att kolla så att allt var lugnt och hon stod bara  där snällt och betala. När hon väl kom ut så fick jag en utskällning till för hur jag hade betätt mig men bara jag väl hade berättat vad som hade hänt så vart hon lika chockad hon och ville gå tillbaka och skälla ut honom istället, haha, det var roligt :D
Det har varit skönt att komma bort ett tag och bara ta det lugnt. Det får göras fler gånger.

Vi kom hem sent inatt och så låg jag ju och prata med Martin länge så vi somna vid halv fem och så upp och jobba på det så nu är jag riktigt trött.

Bilder och så orkar jag inte lägga upp nu, det är inte ens säkert som kommer över huvet taget om jag könner mig rätt. Ni får se dom i Annas blogg istälet.

Tack och Hej

Kommentarer
Postat av: ewe

Hahaha, fan va otäckt. Ja skulle nog reagerat som du asså usch haha...

2009-05-22 @ 21:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0