Lördag

Riktigt dålig på att skriva här altså, och bättre kommer det inte att bli för på måndag lyfter vi till spanien.

Ikväll har vi vart hos Emma och firat henne och Linn, det kunde säkert ha blivit en skitkul kväll med utgång och grejer men torr och tråkig som jag är så tog jag bilen och Marina var inte helt bra så vi åkte hem tidigt hon och jag. Så gick vi upp till Ewe och familjen en sväng, det var skoj för det måste vart närmare hundra årsen jag umgicks med dom. Theo kände jag knappt igen, helt underbar var han. Han hade lärt sig hur mycket som helst, ville bara ta med honom hem =)

Hemma nu och tar det lugnt, blir och umgås med Martin och lägga oss tidigt ikväll, har inte ens börjat packa än så det finns endel att göra imorgon.


-Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0